wtorek, 6 maja 2014

Moje ulubione szpilki uratowane!

Uwielbiam buty. Mogłabym kupować je bez końca. Niestety, jeśli chciałabym mieć wszystkie egzemplarze, które mi się podobają, mój prywatny budżet mógłby tego nie wytrzymać. Dlatego ograniczam się do zakupu tych, które są absolutnie urzekające, resztę odpuszczam. Mam w domu już niezłą kolekcyjkę butów – kilkanaście par, które noszę często i kilka takich, które zakładam na wyjątkowe okazje. Niestety, buty mają to do siebie, że po jakimś czasie się psują. Szczerze nie cierpię sytuacji, gdy zauważam, że któreś z moich ulubionych elementów garderoby są zniszczone i nie nadają się już do noszenia. Dlatego postanowiłam coś z tym fantem zrobić i nie rezygnować zbyt szybko z butów, ale zawsze próbować je naprawić.

Czy ktoś jeszcze w dzisiejszych czasach uprawia zawód szewca? To pytanie jako pierwsze nasunęło mi się na myśl w momencie, gdy zauważyłam, że obcasy moich ukochanych czarnych szpilek wyglądają już dramatycznie. O wyrzuceniu tych butów w ogóle nie mogło być mowy, zaczęłam więc szukać w internecie szewca. Okazało się, że naprawa obuwia w Częstochowie nie jest rzeczą nie do zrealizowania. Byłam tym faktem mile zaskoczona, gdyż wiem, że profesja szewca jest obecnie na wymarciu. Trafiłam na stronę pogotowieszewskie.pl, na której dowiedziałam się, że istnieje kilka punktów w mieście, w których mogę zostawić swoje buty, a potem błyskawicznie je odebrać w nowej, naprawionej formie. Strona prezentowała się bardzo ładnie i profesjonalnie. Przeczytałam wszystkie zawarte tam informacje i odniosłam wrażenie, że spokojnie mogę oddać moje buciki w ręce tej firmy.

Następnego dnia wybrałam się do jednego z punktów wskazanych na stronie pogotowieszewskie.pl i zostawiłam moje ulubione szpileczki, których obcasy wymagały natychmiastowej pomocy. Ponieważ zapewniano mnie, że buty będą do odbioru już następnego dnia, nie czekałam zbyt długo i pojawiłam się w punkcie po upływie jednej doby. I rzeczywiście, buty już na mnie czekały. Za usługę zapłaciłam jedynie 15 zł. W domu dokładnie obejrzałam moje szpileczki i z ulgą stwierdziłam, że obcasy wyglądają jak nowe. No, to teraz pozostawało przetestowanie nowych fleków.

Egzamin wypadł na piątkę. Miałam na sobie szpilki już kilka razy, cały czas obcasy trzymają klasę. Usługa wykonana zatem została na medal. Pogotowieszewskie.pl to zdecydowanie dobra i solidna firma. Jeżeli szukacie szewc Częstochowa to tylko PogotowieSzewskie.pl.

Szukasz obuwia w nietypowych rozmiarach? Zajrzyj tutaj buty duże rozmiary

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz