wtorek, 6 maja 2014

Ziołowy sposób na zmianę koloru włosów

Metamorfoza w wyglądzie to świetny sposób na psychiczną odnowę. Niejednokrotnie przekonałam się, że w momencie przygnębienia, chandry, depresji i stanów pokrewnych najlepszym rozwiązaniem jest zmiana. Może ona dotyczyć cuchów, które nosimy albo fryzury. Ważne, żeby nagle zacząć wyglądać zupełnie inaczej niż do tej pory. Najlepiej, aby była to zmiana spora, im bardziej radykalna, tym większe prawdopodobieństwo, że oczyścimy się ze złych nastrojów i nabierzemy nowej energii do życia. Idąc tym tropem postanowiłam kolejny raz w życiu poddać się takiej metamorfozie. Tym razem padło na zmianę koloru włosów.

Akurat dobrze się złożyło, gdyż niedawno trochę czytałam na temat ekologicznych sposobów na poprawę urody. Dokładniej chodzi tutaj o tak zwane kosmetyki naturalne, które zyskują sobie ostatnimi czasu coraz to liczniejsze zwolenniczki. Podobno preparaty te są wolne od wszelkich syntetyków, przez co są w pełni bezpieczne dla cery. Kiedy wgłębiłam się w informacje na temat kosmetyków naturalnych, bardzo spodobał mi się pomysł ich stosowania. Dość mam już tej nachalnej chemii zalewającej nas ze wszech stron. Postanowiłam wtedy zacząć myśleć i żyć ekologicznie. Czytając o kosmetykach naturalnych natknęłam się też na informacje o ekologicznych farbach do włosów. Przetestowanie jednej z nich będzie zatem jak znalazł teraz, kiedy postanowiłam przeprowadzić zmianę w wyglądzie.

Zakupiłam już opakowanie farby do włosów Khadi. Podobno są to jedne z najlepszych ekologicznych specyfików do koloryzacji włosów. Co prawda natknęłam się na opinie, że preparaty te nie zapewniają aż tak długotrwałego koloru, co farby tradycyjne, ale i tak chcę spróbować. Naturalne farby do włosów przynajmniej nie działają w tak niszczycielski sposób, jak te zwyczajne i to jest główny argument przemawiający za ich stosowaniem. Tym bardziej dla mnie, osoby z włosami cienkimi, delikatnymi i łamliwymi.

Preparaty do koloryzacji Khadi to produkty ziołowe, oparte w stu procentach na wyciągach roślinnych. Nie ma w nich miejsca na żadne utleniacze, amoniak, utrwalacze koloru i inne tego typu chemiczne składniki. Są ekologiczne i bezpieczne dla włosów. Jakby tego było mało, działają na włosy odżywczo, a to właśnie ze względu na zawarte w nich dobroczynne ekstrakty z ziół.

Właśnie tego typu informacje skłoniły mnie do wyboru farby Khadi. Już nie mogę się doczekać tej ognistej czerwieni, która niebawem zagości na mojej głowie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz