niedziela, 6 kwietnia 2014

Gdzie kupić oryginalną i ładną biżuterię?

Nie jestem zwolenniczką tradycyjnej, a co za tym idzie dość nudnej i konwencjonalnej biżuterii. Dla mnie najbardziej liczy się oryginalny styl. Dlatego zawsze mam pewien problem ze znalezieniem idealnych kolczyków, bransoletek, wisiorków czy pierścionków dla siebie. W salonach jubilerskich aż roi się od złotej i srebrnej biżuterii, kłopot polega na tym, że wszystko to tworzone jest na przysłowiowe jedno kopyto. Trudno znaleźć coś, co jest zarazem nietuzinkowe i ładne. Dlatego też moja kolekcja biżuterii nie jest zbyt pokaźna. Wydaje mi się jednak, że mój problem powoli zaczyna być zażegnywany. A przyczynił się do tego pewien producent biżuterii artystycznej, do którego jakiś czas temu trafiłam. Stało się to całkiem przypadkowo, ale okazało się to strzałem w samo sedno.

Poszukiwałam właśnie jakiejś nietypowej i gustownej bransolety, którą mogłabym założyć jako dodatek do sukienki na pewną rodzinną uroczystość. Oczywiście próby znalezienia produktu w sam raz dla mnie w okolicznych sklepach oraz w internecie spełzły na niczym. Nic mi się nie podobało. Zrezygnowałam z poszukiwań i stwierdziłam, że na imprezę rodzinną pójdę bez żadnych biżuteryjnych dodatków. Któregoś dnia spotkałam koleżankę, z którą podczas rozmowy coś zgadało się o moim niedawnym kłopocie. Znając mój kapryśny gust, koleżanka stwierdziła, że zna miejsce, w którym na pewno znajdę to, czego szukam. Powiedziała, że ostatnio przejeżdżając przez pobliski Kłobuck natknęła się na sklep o nazwie Kolczykowo. Weszła tam i odnotowała bogaty wybór kolczyków, naszyjników, ozdób do włosów, bransoletek oraz innych dodatków. Wszystkie podobno odznaczały się oryginalnością i ciekawą estetyką. Stwierdziła, że koniecznie muszę tam zajrzeć. Biżuteria artystyczna w Kłobucku jest podobno już dobrze znana wśród mieszkanek tej miejscowości, ja dotąd o niej nie słyszałam. Niemniej jednak, postanowiłam zobaczyć na własne oczy, czy rzeczywiście firma ma aż tak ciekawy asortyment. Weszłam na stronę Kolczykowa – www.zpasją.pl i przekonałam się, że koleżanka miała rację. Bardzo spodobały mi się wzory biżuterii, którą tam zobaczyłam. Na oko były to rzeczywiście przedmioty wykonane z wielką pasją twórczą. No i były po prostu ładne. Nie było tu mowy o żadnej tandecie, wręcz przeciwnie były bardzo gustowne. Postanowiłam przejechać się do Kłobucka i zajrzeć do Kolczykowa osobiście.

Wyprawa się udała. Kupiłam tam piękną, ekstrawagancką bransoletę, która jak znalazł będzie pasować do sukienki, w jakiej wybieram się na przyjęcie rodzinne oraz niecodzienny wisiorek na różne okazje. Asortyment Kolczykowa to solidnie wykonane, śliczne wyroby na co dzień i na specjalne okoliczności. Na pewno będzie to sklep, do którego będę często zaglądać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz